torsdag 28 januari 2016

Lite information



Lite kort information till alla läsare och följare.

Jag har mottagit en rad påpekanden från många att bilden i vänsterspalten, "Feminism - Nej tack", ofta är den bild som illustrerar inlägget när en av mina bloggposter delas i sociala medier. Det går inte alltid att göra något åt, vilket gör att rubrik och bild inte alls stämmer överens.

Jag har därför valt att plocka bort den. Inte för att jag plötsligt blivit feminist, gudskelov, utan för att bilden stör när bloggposter delas. Det är helt enkelt bättre att varje bloggpost får sin rätta bild, i synnerhet som jag försöker att hitta bilder som passar väl till inlägget.

Avslutningsvis ett litet tips: nu behöver inte posta era kommentarer flera gånger. Bloggen är modererad, vilket betyder att jag måste godkänna kommentaren innan den postas. Det gör jag nästan alltid såvida den inte består av personangrepp, nazistiskt dravel eller rent spam. Men det kan dröja en liten stund innan jag hinner göra det, och det är onödigt att jag då har fem likadana kommentarer att hantera.

Tack för att ni läser och kommenterar!

1 kommentar:

skepparn sa...

Nästan On Topic
Tror du S skulle ha använt vänster pekfinger?
Såsom varande vänsterhänt är jag extra nyfiken.

Kul utveckling gällande volymer coh deras riktning nu i alla fall.
Kanske man skall chartra större skepp till returen?
Maersk har ju en del dylika.