torsdag 30 april 2009

En liten förklaring

Det har varit lite si och så med skrivandet på denna blogg på sistone. Orsaken är inte främst att plugget tar all tid utan att jag har gått och dragit på huvudvärk och något slags trötthetssyndrom i en och en halv vecka och en jobbig viktminskning den senaste månaden. Jag är inte direkt helskärpt i skallen just nu, det känns som en jetlag som aldrig går över - vilket i sin tur gör att pluggandet tar mer tid i anspråk än normalt.

Förhoppningsvis kommer provsvaren som jag lämnat i dag att visa vad det är för fel. Jag har ju för tusan ett muntligt prov i kinesiska nästa torsdag...!

Det kommer att komma blogginlägg även de kommande dagarna, men förmodligen färre och kortare sådana. Och Valborg blir helt i nykterhetens tecken, tyvärr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du känner dig bättre snart. Din röst är viktig i bloggosfären!

Martin Olsvenne sa...

Krya på dig Hans. Jämfört med mig är din inläggsfrekvens i alla fall skyhög.

Trevlig nykter Valborg!

Hans Li Engnell sa...

Tack för de glada tillropen.

Martin: Det finns ju annat i livet än bloggande också. :-)